Od 30.7 18:00 do 31. Srpna NEEXPEDUJEME ZÁSILKY, důvodem je naše cesta na pionýrech do Řecka. Všechny zásilky přijaté v tento datum budou odeslány 1. Září. Pro více info klikněte ZDE. Děkujeme za pochopení.

Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Ne: 8:00-22:00)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 4 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
18.07.2021
Piokit si bere dovolenou aneb pionýrem do Řecka
Tak jako i minulý rok, letos vyrážíme na pionýrech na menší výlet. Rozhodli jsme se pro Řecko.  UPOZORNĚNÍ Bohužel díky výletu nebude možné odesílat... číst celé
11.06.2021
Skladová dostupnost výrobků
Prosíme o trpělivost, děláme co můžeme aby jsme opět naskladnily všechny výrobky co nejsou skladem a vy jste mohli jezdit. Použijte hlídacího psa u p... číst celé
06.05.2021
Informace o naskladnění sacích kolen a novinky
Edit 20.5. 2021 - všechna sací kolena jsou hotová, čekáme na dodání gumových spojek od výrobce, máme info že v pondělí nebo úterý dorazí a následně bu... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Padesátkové novinky do e-mailu

Buďte první, kdo se dozví o zajímavostech a novinkách z naší dílny.

Sledujte nás na sítích
  1. Úvod
  2. BLOG
  3. Karburátor Dellorto
  4. Montáž karburátoru Dellorto se sadou sání

Montáž karburátoru Dellorto se sadou sání

Montáž s naší sadou sání Dellorto Jawa 50, pionýr nebo Babetta 210 je velmi jednoduché. Přesto si upřesníme pár nejasností. 

Pro montáž budete potřebovat:

  • plochý či křížový šroubovák
  • 8 klíč
  • kleště
  • nůž
  • nůžky na plech, cvakačky či pilku (klidně brusku)
  • pilník (na lanko)
  • chvilku času :-)

1.) Nejdříve zapojíme Bowdeny. Pro sytič i plyn použijte klasické lanko pro Jawu 20, 21 a 23, ty následně upravíme. 

Plyn

Pro zapojení plynu je nutno upravit koncovku lanka, která je velká, a přes víčko karburátoru neprojde. Proto ji tedy mírně zpilujte, aby víčkem prošla.

Za druhé je většinou nutné zkrátit bowden (černou část) tak, aby šoupátko mělo možnost plného rozsahu (viz foto níže). Vůli lanka pak následně doladíme pomocí šroubu na víčku.

Zkrácení bowdenu:

Zkrácení lanka pionýr | PIOKIT.CZ  Zkrácení lanka pionýr | PIOKIT.CZ

Zkrácení lanka pionýr | PIOKIT.CZ  Zkrácení lanka pionýr | PIOKIT.CZ

Sytič

Nejdříve zapojte lanko do sytiče jedním koncem, toto většinou není třeba nijak upravovat. Dále na druhý konec zapojte nějakou páčku. Lze použít páčku dekompresoru na Babettu 207 či Stadion S11 (doporučujeme) nebo přímo lanko sytiče s páčkou od Dellorta.

Při zvolení varianty páčky dekompresoru koncovku lanka odstřihnete, a zajistíte pomocí koncovky s červíkem (viz. foto). Páčku následně dotáhnete tak, aby se samovolně nevracela a nemuseli jste ji při startech držet.

Sytič pro Dellorto - Jawa 50 pionýr | PIOKIT.CZ

2.) Nasaďte těsnění mezi válec a koleno sání, dávejte pozor aby nepřečnívalo do kanálu (směs by zde narážela). 

Dejte také pozor na rozmáčknutí těsnění po určité době provozu, v tomto případě znovu ořežte aby lícovalo. 

3.) Namontujte zbytek sání dle přiložené fotky.

Karburátor Dellorto PHBG 21mm Jawa 50, typ 21 | PIOKIT.CZ

4.) Dva vývody na boku karburátoru jsou přepady (odvětrání plovákové komory), občas zde kapne benzín. Doporučujeme tedy svést hadičkou dolů. (Podrobnější vysvětlení v návodu na ladění, odkaz níže)

Malý tip na závěr: pro správnou funkci doporučujeme vzduchový filtr naimpregnovat, k čemu impregnace slouží se můžete dočíst v našem návodu na ladění Dellorta PHBG.

V případě nějakých nejasností se nás neváhejte zeptat níže v komentářích.


 Autor článku: Roman Mahdal
Zakladatel piokit.cz

 

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli