Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Ne: 9:00-20:00)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 4 500 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
Novinky
11.07.2022
Pionýrem do Maroka aneb další motodovolená
Přešel rok a my opět vyrážíme do světa na našich pionýrech. Letos to bude do Maroka! Bohužel musíme přerušit expedici zásilek od 11.7 do 21.8. Všec... číst celé
04.10.2021
Kdy budou skladem sací a výfukové kolena?
Na pionýrech z Řecka už jsme nějaký ten týden doma a opět makáme na 100%.  Nejdříve jsme opět naskladnili sací kolena na Babetu 210 pro karburátor De... číst celé
18.07.2021
Piokit si bere dovolenou aneb pionýrem do Řecka
Tak jako i minulý rok, letos vyrážíme na pionýrech na menší výlet. Rozhodli jsme se pro Řecko.  UPOZORNĚNÍ Bohužel díky výletu nebude možné odesílat... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Padesátkové novinky do e-mailu

Buďte první, kdo se dozví o zajímavostech a novinkách z naší dílny.

Sledujte nás na sítích

RENOVACE

Omlouváme se ale skrze časové důvody již renovace ani opravy neděláme. Díky za pochopení.

Jak jsme již psali v kategorii O nás, zabýváme se také renovacemi. Naším cílem je maximální preciznost práce a spokojenost zákazníkaZakázkovými renovacemi se zabýváme od roku 2016, od té doby prošly našima rukama desítky strojů na opravu či renovaci. Pojďte se podívat na nejlepší kousky z naší dílny.

Zakázková renovace Jawa50/21 pionýr | PIOKIT.CZ

Zakázková renovace Jawa 50 pionýr typ 21 | PIOKIT.CZ

Renovace Jawa 50 pionýr, typ 555 | PIOKIT.CZ

Jawa 50 pionýr typ 21 po renovaci, oranžová barva | PIOKIT.CZ

A KOLIK TO TAK VYJDE?

To je dobrá otázka, posuzovat cenu bez zhlédnutí motocyklu moc nejde, vše záleží na stavu a požadavcích zákazníka.

Napříkad motorka do originálního stavu, která je v pěkném předrenovačním stavu, bude stát méně, než motocykl který byl v hrozném předrenovačním stavu, kde bude vše v chromu, lepší pneu, úprava elektroinstalace, motoru, sání, válce a spousta dalších vychytávek.

ORIENTAČNÍ CENÍK

TYP MOTOCYKLUCENA V CZK
JAWA 50/550,555,05,20,21,23 Od 65 000 Kč
STADION S11, S22Od 60 000 Kč
BABETTA 207, 210Od 55 000 Kč

„A co na tom tolik stojí?“ To nelze uplně říci, je to cena několika stovek dílů které se naskládají. Pro představu jsme udělali tabulku s nějvětšími položkami, avšak velkou část z ceny udělají právě jednotlivé díly.

POLOŽKACENA V CZK
 LAKOVÁNÍ (pískování, vyklepání + lak)11 000 Kč
CHROMOVÁNÍ5000 Kč
 CHEMICKÉ ČIŠTĚNÍ HLINÍKU5000 Kč
GENERÁLNÍ OPRAVA MOTORU5000 Kč
REPASOVANÉ KOLA (chrom, vč. pneu)8000 Kč
VYLITÍ NÁDRŽE BARVOU900 Kč
VÝFUK + KOLENO3300 Kč

Ceník je postaven na předpokladu renovace do stavu, tak jak byl zhruba od výroby. V případě úprav použijte tabulku níže.

JAWA 50

POLOŽKACENA V CZK
 BEZKONTAKTNÍ ZAPALOVÁNÍ 6V vč. elektroinstalace (doporučujeme)5000 Kč
BEZKONTAKTNÍ ZAPALOVÁNÍ 12V bez elektroinstalace 7000 Kč
ELEKTROINSTALACE 12V - dle požadavků, (lepší světla, baterie, brzdové světlo, parkovačky, klakson, voltmetr, palivoměr atd.)  2000 - 5000 Kč
LEHKÁ CESTOVNÍ ÚPRAVA VÁLCE 2K, 3K, 4K A HLAVY 2300 - 3700Kč
LEPŠÍ SÁNÍ (karburátor Dellorto, sací sada, filtr) doporučeno k lehké úpravě3400 Kč
4Q PŘEVODOVKA11500 Kč
5Q PŘEVODOVKA17 500 Kč
70CCM ÚPRAVA MOTORU S 4Q PŘEVODOVKOU40 000 Kč +

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

VÍCE INFO K ÚPRAVÁM

Při renovacích vždy doporučuje jako základ 6V bezkontaktní zapalování - dojde tak k maximalizování bezporuchovosti. 

Lze dodat i 12V zapalování a k tomu příslušnou výbavu, lepší světla, dobíjená baterie, parkovací světla, usb dobíjení, blinkry, palivoměr, vyhřívané rukojeti a spoustu dalšího.

Zde je ukázka světel na 12V, vepředu 35W halogen, vzadu 1.2W LED

Jawa 50 - 12V, přední světlo

Jawa 50, 12, zadní LED světlo | PIOKIT.CZ

Pokud chcete menší úpravu a tím docílený lepší průběh motoru, doporučujeme cestovní válec (2k, 3k či 4k) a sníženou hlavu, ideálně s karburátorem Dellorto. Výhodou je zachování origo vzhledu. Maximální rychlost cca 70-75km/h, hlavní výhodou lepší tah. (doporučujeme) Lze dodat i 4 či 5q převodovku a pionýr nezná kopec + dojde ke zvýšení rychlosti.

Jawa 50, upravený motor, 2K cestovní | PIOKIT.CZ

Pro opravdové závodníky dokážeme zajistit 70ccm úpravu motoru. Stále se jedná o cestovní použití - zhruba 8300ot/min, výdrž motoru cca 7000km. S 4q převodovkou 70km/h do kopce, po rovince 90km/h, z kopce nad 100km/h

Jawa 50 - 70ccm  a 4q převodovka - tuning | PIOKIT.CZ

Pokud chcete podrobné nacenění vašeho stroje, ozvěte se nám a rádi to s vámi probereme a po zaslání detailních fotografií či osobní prohlídky vám připravíme cenovou nabídku.



NAŠE RENOVACE

Pro lepší představu a detailnější pohled jak vypadá motocykl po renovaci , se podívejte na naši galerii.

RENOVACE JAWA 50 PIONÝR, TYP 21 - oranžový

Zde můžete vidět uplně první renovaci provedenou v roce 2016. Pionýr byl ve strašném stavu, skoro všechny díly bylo nutné vyměnit, plechařina byla v takovém stavu, že bylo výhodnější ji vyměnit. Kupovalo se zde spousta věcí, která chyběla.

Požadavkem zákazníka bylo zachování bílých lemů na plechařině, tak jak to dříve bylo in :-), a další vychytávky jako bílé lemy na pneumatiky, 6V bezkontaktní zapalování pro docílení bezporuchovosti či všechny díly do chromového lesku.

Barva polyuretan ve vysokém lesku, oranžová RAL 2004 a bílá RAL 9010

Jawa 50/21 po renovaci, oranžová barva | PIOKIT.CZ

Jawa 50 pionýr, typ 21 - renovace | PIOKIT.CZ

Jawa 50/21 pionýr, motor | PIOKIT.CZ

Jawa 50 typ 21 po renovaci, malovaná spz | PIOKIT.CZ

Jawa 50 typ 21 po renovaci | PIOKIT.CZ

Jawa 50 pionýr po renovaci | PIOKIT.CZ

Cena: 75 000 Kč vč. práce

Pro představu přikládáme fotografie jak pionýr vypadal před renovací.

Jawa 50 před renovací | PIOKIT.CZ

Jawa 50/21 před renovací | PIOKIT.CZ

Jawa 50 motor | PIOKIT.CZ


RENOVACE JAWA 50 PIONÝR, TYP 21 - červená

Renovace z konce roku 2018, požadavkem zákazníka bylo všechno do chromu, řídítka hrazďáky, bílé lemy na pneumatiky a leštěné šrouby. 

Jawa 50 pionýr, typ 21 po renovaci | PIOKIT.CZ

Barva polyuretan ve vysokém lesku, oranžová RAL 3004 a bílá RAL 9010

Jawa 50 pionýr, typ 21 červená barva | PIOKIT.CZ

Jawa 50 pionýr, typ 21 po renovaci | PIOKIT.CZ

Jawa 50 21 po renovaci, řídítka | PIOKIT.CZ

Jawa 50 pionýr, zakázková renovace | PIOKIT.CZ

Jawa 50/21 sport po renovaci | PIOKIT.CZ

Jawa 50/21 motor po GO | PIOKIT.CZ

Jawa 21, motor po GO | PIOKIT.CZ

Jawa 50/21 po renovaci, zadní kolo | PIOKIT.CZ

Jawa 50 pionýr, typ 21, leštěné nerezové šrouby | PIOKIT.CZ

Jawa 50 pionýr, typ 21 po renovaci, přední kolo | PIOKIT.CZ

Cena: 60 000 Kč vč. práce

Stav před renovací, jeden z těch pěknějších.

Jawa 21 před renovací | PIOKIT.CZ

Jawa 50/21 motor | PIOKIT.CZ


RENOVACE JAWA 50 PIONÝR, TYP 21 - oranžová 70ccm

Oprava z roku 2019/20. Pionýr byl v v horším počátečním stavu, dělal se zde 70ccm motor s hvězdicovou hlavou, 4q převodovkou, 12V zapalováním, karburátor Dellorto 21 PHBG 21mm, 12V elektroinstalace, palivoměr, blinkry, 2x klakson, dobíjení, usb zásuvka, voltmetr, jiný výfuk a spousta dalších vychytávek. Všechny díly do chromu a hliníky chemicky vyčistit. 

Jawa 50 typ 21 sport po renovaci, oranžová barva | PIOKIT.CZ

Barva polyuretan ve vysokém lesku, oranžová RAL 2004, bílá RAL 9010

Jawa 50/21 oranžová barva | PIOKIT.CZ

Jawa 50 typ 21 pionýr | PIOKIT.CZ

Jawa 50 - tuning 70ccm | PIOKIT.CZ

Jawa 50/70ccm motor | PIOKIT.CZ

Jawa 50 - hvězdicová hlava | PIOKIT.CZ

Jawa 50 typ 21 - zadní kolo | PIOKIT.CZ

Jawa 50 typ 21 - renovace, rozeta | PIOKIT.CZ

Jawa 50 21 po renovaci | PIOKIT.CZ

Jawa 50 typ 21, USB nabíjení | PIOKIT.CZ

Jawa 50 pionýr, typ 21 - palivoměr | PIOKIT.CZ

Jawa 50 - 4Q převodovka | PIOKIT.CZ

Jawa 50 - 70 ccm motor, tuning | PIOKIT.CZ

Cena: 103 000 Kč bez práce

Stav před renovací

Jawa 50 před renovací | PIOKIT.CZ


RENOVACE JAWA 50 PIONÝR, TYP 555 - červená

Tato renovace není úplně stoprocentní, rok 2018 původní stav byly 4 bedny dílů, nedělal se zde lak (ten již byl - trochu amatérský), kola již byly, chromy také, hliník se leštil ručně.

Barva syntetická, červená RAL 3005

Jawa 50 typ 555 po renovaci | PIOKIT.CZ

Cena: 40 000 Kč bez práce


Pro bližší informace a detailní nacenění nás neváhejte kontaktovat.