Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Ne: 8:00-22:00)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 4 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
18.07.2021
Piokit si bere dovolenou aneb pionýrem do Řecka
Tak jako i minulý rok, letos vyrážíme na pionýrech na menší výlet. Rozhodli jsme se pro Řecko.  UPOZORNĚNÍ Bohužel díky výletu nebude možné odesílat... číst celé
11.06.2021
Skladová dostupnost výrobků
Prosíme o trpělivost, děláme co můžeme aby jsme opět naskladnily všechny výrobky co nejsou skladem a vy jste mohli jezdit. Použijte hlídacího psa u p... číst celé
06.05.2021
Informace o naskladnění sacích kolen a novinky
Edit 20.5. 2021 - všechna sací kolena jsou hotová, čekáme na dodání gumových spojek od výrobce, máme info že v pondělí nebo úterý dorazí a následně bu... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Padesátkové novinky do e-mailu

Buďte první, kdo se dozví o zajímavostech a novinkách z naší dílny.

Sledujte nás na sítích
  1. Úvod
  2. Reklamace zboží
Reklamace zboží

Potřebujete u nás něco reklamovat? Pojďme se do toho společně pustit. Celý proces reklamace jsme se snažili udělat co nejvíce jednoduchý, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejpřehlednější.

Reklamace | PIOKIT.CZ

REKLAMACE JE NEJLEPŠÍ FORMA REKLAMY

Z našich renovací sami víme, jak může vadný díl zbrzdit celou stavbu motocyklu, proto víme, jak k takové reklamaci přistupovat. Řekli jsme si, že pokud nastane chyba, budeme ji bleskově řešit. Na zákonné lhůty 30 dní si nehrajeme a řešíme ji hned od prvního dne. Zároveň vás budeme informovat o každém kroku procesu. 

NÁVOD NA PODÁNÍ REKLAMACE:

Před následujícím postupem nás informujte písemným způsobem na email reklamace@piokit.cz nebo telefonicky na čísle +420 731269669 o zahájení reklamace.

  1. Informujte nás písemným způsobem na email reklamace@piokit.cz nebo telefonicky na čísle +420 731269669 o zahájení reklamace
  2. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu PDF nebo XSL (EXCEL)
  3. Vyplňte formulář - doporučujeme popsat závadu co nejpřesněji, klidně připojte nákres (červená políčka jsou na nás)
  4. Formulář si vytiskněte a podepište
  5. Přiložte také fakturu - při objednávce jsme vám ji posílali na e-mail
  6. Formulář s fakturou vložte do zásilky. Balík musí obsahovat kompletní zboží (ne pouze reklamovanou část), je třeba zboží zabalit tak, aby se během přepravy nepoškodila. Pokud bylo reklamované zboží zabaleno ve speciálním obalu, pošlete i ten. 
  7. Balík viditelně označte nápisem REKLAMACE
  8. Pošlete na naši adresu -  klasicky, bez dobírky na adresu: PIOKIT.CZ, Roman Mahdal, Vyšehradská 571, Hluk 687 25, Česká republika, tel 731 269 669

Reklamace | PIOKIT.CZ

ZÁSILKU POŠLETE ČESKOU POŠTOU 

Pečlivě zabalenou zásilku odešlete poštou do ruky. Nezapomeňte také přiložit fakturu a reklamační formulář od zboží.

VYŘÍZENÍ

Reklamaci vyřizuje náš expert (pokud se jedná o náš výrobek) nebo dodavatel (pokud se jedná o zboží od jiné firmy).

Pokud vám bude reklamace uznána, vrátíme vám buď opravené zboží, nový kus nebo peníze, ty posíláme na účet bankovním převodem do 14 pracovních dnů. (zpravidla je to 1-3 dny). Složenkou peníze nevracíme. U uznané reklamace máte nárok na vrácení poštovného.

Reklamace zboží | PIOKIT.CZ

DALŠÍ INFORMACE

Snažili jsme se popsat celý postup co nejjednodušeji, ale pokud by jste i tak měli nějaký dotaz, neváhejte nás kontaktovat. Dále se můžete podívat na naše obchodní podmínky, kde je vše detailně rozepsáno.


Roman Mahdal
Zakladatel piokit.cz